Gönderen Konu: Yeni Plaka Sorgulama Sitesi (Aklına Gelen Ne Varsa Gösteriyo)  (Okunma sayısı 2546 defa)

Çevrimdışı HaSaN

  • *****
  • İleti: 7.926
  • Önemli Olan Aracı Yürütmek Değil , Koşturmaktır ..
  • AdSoyad: HaSaN ORAN
  • Araç: HaSaN Oran PHOTOGRAPY
http://www.kiminplaka.com/arama.php

bu siteden araç plakası sorgulayabilirsiniz , hatta aklınıza ne geliyosa gösteriyo ...

yada yolda adama sinir oldunuz girip plakaya yorum yapabiliyosunuz ...

muayeneye hangi istasyonda en son ne zaman girmiş ve son sahibi bunu ne kadardır kullanıyo gösteriyo ;)
« Son Düzenleme: 23 Ağustos 2011, 19:38:22 Gönderen: FiReWaLL »

Çevrimdışı HoOoPS

  • **
  • İleti: 375
  • AdSoyad: murat akay
  • Araç: 1999 honda civic
Ynt: Yeni Plaka Sorgulama Sitesi (Aklına Gelen Ne Varsa Gösteriyo)
« Yanıtla #1 : 23 Ağustos 2011, 20:26:51 »
walla  çook güzel siteymiş saol paylaşımın için

Çevrimdışı Cem

  • *****
  • İleti: 2.526
  • AdSoyad: Cem ARI
  • Araç: 2008 Accord Executive
Ynt: Yeni Plaka Sorgulama Sitesi (Aklına Gelen Ne Varsa Gösteriyo)
« Yanıtla #2 : 23 Ağustos 2011, 21:15:20 »
Benim araba şu anki sahibi tarafından 4 ay 21 gündür kullanılmaktaymış :)
Teşekkürler Hasan. Faydalı paylaşım.

Çevrimdışı GarageHonda

  • *****
  • İleti: 12.825
  • AdSoyad: Serdar Altan
Ynt: Yeni Plaka Sorgulama Sitesi (Aklına Gelen Ne Varsa Gösteriyo)
« Yanıtla #3 : 23 Ağustos 2011, 22:16:48 »
Harika Paylaşım Hasan teşekkürler kardeşim...
Özelden sorulan sorulara cevap vermiyorum! Lütfen konu açınız!

Çevrimdışı HaSaN

  • *****
  • İleti: 7.926
  • Önemli Olan Aracı Yürütmek Değil , Koşturmaktır ..
  • AdSoyad: HaSaN ORAN
  • Araç: HaSaN Oran PHOTOGRAPY
Ynt: Yeni Plaka Sorgulama Sitesi (Aklına Gelen Ne Varsa Gösteriyo)
« Yanıtla #4 : 23 Ağustos 2011, 22:59:59 »
rica ederim :)

çok güzel bi site yapmış adamlar , mesela sinir oldunuz adama yolda yazın plakasına şikayeti , o siteden bu plaka sorgulandığında o yazdığınız yazıda çıkıyo :)

Ona göre gidin yolda valla , bu site yaygınlaşınca çok ii olcak  :azn:

Çevrimdışı batuk

  • ***
  • İleti: 572
Ynt: Yeni Plaka Sorgulama Sitesi (Aklına Gelen Ne Varsa Gösteriyo)
« Yanıtla #5 : 24 Ağustos 2011, 09:41:44 »
araç şuanki sahibi tarafından 29 gündür kullanılmaktadır  :azn: :azn: çok güzel bir site bulmuşun teşekkürler Hasan abi  :))

aslan58

  • Ziyaretçi
Ynt: Yeni Plaka Sorgulama Sitesi (Aklına Gelen Ne Varsa Gösteriyo)
« Yanıtla #6 : 25 Ağustos 2011, 21:10:51 »
hasan güzel paylaşımın için teşekkürler. :)