Jantlarımın boyaya ihtiyacı var??

GarageHonda/Jantlarımın boyaya ihtiyacı var?? => Arkadaşlar bildiğiniz üzere aracı yeni aldım. Jantların boyası yer yer dökülmüş. Bu sebeple boyatmak istiyorum. Bunun için hesaplı bi yer tavsiye

Gönderen Konu: Jantlarımın boyaya ihtiyacı var??  (Okunma sayısı 3046 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı pckopatman

  • İleti: 42
  • Yer: İst./Avcılar
  • Yas: 32
  • AdSoyad: Ozan
  • Araç: '06 1.6 ES VTECII
Jantlarımın boyaya ihtiyacı var??
« : 14 Mart 2011, 12:14:17 »
Arkadaşlar bildiğiniz üzere aracı yeni aldım. Jantların boyası yer yer dökülmüş. Bu sebeple boyatmak istiyorum. Bunun için hesaplı bi yer tavsiye edebilirseniz memnun olurum. Bi de sizce aynı renk mi kalsın yoksa açık füme vs. gibi bi renk uyar mı? Aslında jantlar çok hoşuma gitmiyor ama şu an bütçem yok maalesef. Asker öncesi elegance'ı satıp parasını başka bi işte kullandım :) şimdi kredi ile bunu aldım. üstüne de prins montajı yapıtırıyorum.. para suyunu çekti ama jantlar da çok kötü duruyo bu haliyle... uygun fiyata yaptıracağım bi yer bulabilirsem boyatacağım.  teşekkürler...




Linkback: http://forum.garagehonda.com/jantlarimin-boyaya-ihtiyaci-var-t3513.0.html
Old Cars;
'08 Civic Elegance(Siyah)
'92 Accord 2.0 (Füme)

Çevrimdışı CaneR

  • *****
  • İleti: 3.362
  • Yer: AvcılaR
  • Yas: 26
  • CaneR
  • Araç: Es Vtec
Ynt: Jantlarımın boyaya ihtiyacı var??
« Yanıtla #1 : 14 Mart 2011, 12:20:25 »
jant rengi kasaya uyuyo bence aynı renge boyat  :)

Çevrimdışı aZMaN

  • *****
  • İleti: 4.557
  • Yer: bakırköy
  • Yas: Yok
  • güRoL
  • AdSoyad: GüRoL
  • Araç: 2010 ciVic
Ynt: Jantlarımın boyaya ihtiyacı var??
« Yanıtla #2 : 14 Mart 2011, 12:26:06 »
2 kutu sprey boyaya boyayabilirisn aslında
 biz öle yapıyoruz vtecII lerde beyaz jantı çok seviyorum tavsiye edebilirim

Çevrimdışı pckopatman

  • İleti: 42
  • Yer: İst./Avcılar
  • Yas: 32
  • AdSoyad: Ozan
  • Araç: '06 1.6 ES VTECII
Ynt: Jantlarımın boyaya ihtiyacı var??
« Yanıtla #3 : 14 Mart 2011, 14:06:24 »
eski civic'de kaliperleri kırmızıya boyamıştım. ancak elim çok yatkın değilmiş ki damlalar oluşturmuştum biraz. jant ise daha hassas bi el ister diye düşünüyorum ayrıca o da çabuk atmaz mı?

Çevrimdışı CaneR

  • *****
  • İleti: 3.362
  • Yer: AvcılaR
  • Yas: 26
  • CaneR
  • Araç: Es Vtec
Ynt: Jantlarımın boyaya ihtiyacı var??
« Yanıtla #4 : 14 Mart 2011, 14:43:13 »
ince bi zımpara yada bulaşık süngerinin arkasıyla boyamadan önce biraz çizersen yıkar gibi atma olmazz

Çevrimdışı pckopatman

  • İleti: 42
  • Yer: İst./Avcılar
  • Yas: 32
  • AdSoyad: Ozan
  • Araç: '06 1.6 ES VTECII
Ynt: Jantlarımın boyaya ihtiyacı var??
« Yanıtla #5 : 14 Mart 2011, 14:56:44 »
Atmayı dediğin gibi hallettik diyelim ama ben beceremem o işi :)

Çevrimdışı SERO

  • **
  • İleti: 436
  • Yer: istanbul
  • AdSoyad: serhat öve
  • Araç: CRX İNSTALL...
Ynt: Jantlarımın boyaya ihtiyacı var??
« Yanıtla #6 : 14 Mart 2011, 15:22:07 »
bauhausta bronz sprey boyalar var  tavsiye ederim kendin yapmayı düşünüyosan .lastiklri bantla ince sulu zımpara ve boya cok basit

Çevrimdışı CaneR

  • *****
  • İleti: 3.362
  • Yer: AvcılaR
  • Yas: 26
  • CaneR
  • Araç: Es Vtec
Ynt: Jantlarımın boyaya ihtiyacı var??
« Yanıtla #7 : 14 Mart 2011, 16:49:12 »
aslında biraz beceriyle ve spreyin markasıyla alakalı evet ama ince ince 2-3 kat şeklinde atarsan boyayı akma vb.problem olmazz

Çevrimdışı aZMaN

  • *****
  • İleti: 4.557
  • Yer: bakırköy
  • Yas: Yok
  • güRoL
  • AdSoyad: GüRoL
  • Araç: 2010 ciVic
Ynt: Jantlarımın boyaya ihtiyacı var??
« Yanıtla #8 : 14 Mart 2011, 16:54:13 »
auto king de sormuştum ben bir kez 90lira istediler tanesine
tanıdık bir boyacıda 50ye yapsın tanesini bence pahalı olur

Çevrimdışı HaSaN

  • *****
  • İleti: 7.926
  • Yer: Özcanlar Otomotiv (Lastik,Jant,Akü)
  • Yas: 31
  • Önemli Olan Aracı Yürütmek Değil , Koşturmaktır ..
  • AdSoyad: HaSaN ORAN
  • Araç: HaSaN Oran PHOTOGRAPY
Ynt: Jantlarımın boyaya ihtiyacı var??
« Yanıtla #9 : 14 Mart 2011, 16:56:36 »
bencede kendin yap astarı yüzünden pahalıya gelir yoksa ...

Çevrimdışı piyanistce

  • ***
  • İleti: 713
  • Yer: İst.
  • Yas: 32
  • ÇAĞLAR ERTORUN
  • AdSoyad: Piyanistce
  • Araç: 2012 Hyundai New İ20 Sense
Ynt: Jantlarımın boyaya ihtiyacı var??
« Yanıtla #10 : 14 Mart 2011, 23:02:57 »
Ben kaliperleri boyamak için jant boyası aldım polisanın nçok iyi bir kez sıkıyorsun hemen boyuyor. Dandik bir boya alma yoksa 4 janta 8 kutu boya yersin en az kaliteli bir boya ve zımpara ile iş hallolur gibime geliyor bende yapacağım vAllaha aklıma yatmadı değil

Çevrimdışı rüzga-R hakan

  • *****
  • İleti: 2.009
  • Yer: istanbul /avcılar
  • Yas: 34
  • Hakan KOLAYCA
Ynt: Jantlarımın boyaya ihtiyacı var??
« Yanıtla #11 : 14 Mart 2011, 23:04:49 »
kendın yap bıde renk olarak fume tercıh et
AYVA VTEC AÇMIŞ YAZMI GELECEK

Çevrimdışı pckopatman

  • İleti: 42
  • Yer: İst./Avcılar
  • Yas: 32
  • AdSoyad: Ozan
  • Araç: '06 1.6 ES VTECII
Ynt: Jantlarımın boyaya ihtiyacı var??
« Yanıtla #12 : 15 Mart 2011, 08:55:16 »
tavsiyelerinize uyarak kendim yapmaya karar verdim arkadaşlar. aslında uygun bi fiyat (120TL) buldum ama yine de önce kendim deneyeceğim olmazsa boyacı halleder artık :) havanın iyi olduğu ilk haftasonu deneyeceğim. gelişmeleri paylaşırım sizlere. teşekkürler.

Çevrimdışı Cem

  • *****
  • İleti: 2.526
  • Yer: İstanbul
  • Yas: 49
  • AdSoyad: Cem ARI
  • Araç: 2008 Accord Executive
Ynt: Jantlarımın boyaya ihtiyacı var??
« Yanıtla #13 : 15 Mart 2011, 09:25:33 »
Spreyi sıkarken, elini aynı hızla gezdir. Fazla sıkma, ince ince at. Bir tur geç, sonra 2. katı atarsın. Kolay gelsin şimdiden.

Çevrimdışı pckopatman

  • İleti: 42
  • Yer: İst./Avcılar
  • Yas: 32
  • AdSoyad: Ozan
  • Araç: '06 1.6 ES VTECII
Ynt: Jantlarımın boyaya ihtiyacı var??
« Yanıtla #14 : 15 Mart 2011, 09:47:07 »
iki arkadaşımı daha kandırabilirsem şu aletten alıcam :) komple aracı da boyarım bununla :p
Paint Zoom Boya Tabancası


Paylaş facebook Paylaş myspace Paylaş twitter

Benzer Konular

  Konu / Başlatan Yanıt / Gösterim Son İleti
xx
lastik ihtiyacı help...

Başlatan speed3x

3 Yanıt
502 Gösterim
Son İleti 27 Şubat 2013, 10:12:26
Gönderen: speed3x
xx
Acil kan ihtiyacı

Başlatan redcorvettec5

14 Yanıt
3320 Gösterim
Son İleti 14 Nisan 2012, 09:08:25
Gönderen: ümit07
xx
yedek parça ihtiyacı hk

Başlatan uygar

2 Yanıt
969 Gösterim
Son İleti 27 Ağustos 2012, 13:59:10
Gönderen: ceycey
xx
FB7 Cam Çıtası/nikelajı ihtiyacı olan

Başlatan BenKimim

4 Yanıt
1019 Gösterim
Son İleti 15 Ocak 2016, 20:57:40
Gönderen: BenKimim
question
Önerim Var..?

Başlatan TuRKiSh.Dj

15 Yanıt
2667 Gösterim
Son İleti 08 Şubat 2012, 16:11:21
Gönderen: pusat01996
 


Kullanıcıların aradığı sayfalar:

jant google google com 2005 deneyecem model hondama